Szkolenie

Mężczyzna prowadzący szkolenie oraz tłumacz języka migowego stojący na tle wyświetlonej prezentacji

Jak stworzyć kampanię społeczną

oraz hasło reklamowe, wskazać cel i określić grupę odbiorców, na co zwrócić uwagę przy założeniach scenariusza do spotu?

O tym  17 sierpnia 2022 r. w Ostródzie rozmawiali uczestnicy projektu „Nie migaj się od życia”  razem z Michałem Basińskim z firmy marketingowej Synergia z Lublina.

Na jesieni zobaczycie efekty tego szkolenia. Dziękujemy Uczestnikom za zaangażowanie i burzę mózgów.
Spotkanie tłumaczone było na język migowy.
Głuchy mężczyzna coś tłumaczy w języku migowym, obok niego siedzi mężczyzna, który mu się przysłuchuje
Głuchy mężczyzna coś tłumaczy w języku migowym, osoby siedzące obok niego uważnie się przyglądają
Głuchy mężczyzna rozmawia z osobą prowadzącą szkolenie, obok niego stoi tłumacz języka migowego
Zdjęcie głuchych osób siedzących przy ławkach
Kobieta rozmawia z mężczyzną prowadzącym szkolenie, obok niego stoi tłumacz języka migowego
Zdjęcie głuchej kobiety, która coś miga, w tle widać inne głuche osoby, które na nią patrzą
Zdjęcie głuchych osób siedzących przy ławkach, na przodzie stoi mężczyzna prowadzący szkolenie

Projekt „Nie migaj się od życia” sfinansowany jest przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego ze środków Rządowego Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich NOWEFIO na lata 2021-2030.

Mogą Ci się również spodobać…

Kampania społeczna

Kampania społeczna

"Nie migaj się od życia" to kampania na rzecz osób niesłyszących, które na co dzień muszą się zmagać z wieloma...

Turniej Bowlingowy

Turniej Bowlingowy

I Zachodniomazurski Turniej Bowlingowy Niesłyszących 2022. 26 listopada w Kręgielni King Pin w Ostródzie do zaciętej...

Spotkanie z Olgą Bończyk

Spotkanie z Olgą Bończyk

"Oko w oko z inspiracją" O ogromnej pasji, pracowitości, talencie oraz dorastaniu w świecie ciszy rozmawialiśmy z Olgą...